• ساعت : ۰۹:۲۶
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ 
  • کد خبر : ۴۲۰۵۸
مشارکت در انتخابات را پررنگ کنیم/ظرفیت های گروه های جهادی نادیده گرفته نشود
نشست فرماندار شهرستان جاسك با گروه های جهادی و مطالبه گران شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جاسک،این نشست با حضور مهرانی فرماندار شهرستان جاسک،قویدل بخشدار بخش مرکزی،جهانشاهی دستیار فرماندار،روشنی دبیر مجمع مطالبه گران شهرستان و مسؤلین گروه های جهادی و اعضای مجمع مطالبه گران شهرستان در محل دفتر فرماندار شهرستان برگزار شد.

علی مهرانی فرماندار شهرستان جاسک با توجه به در پیش بودن انتخابات ۱۱ اسفندماه گفت:
ما و همه‌کسانی که اقتدار و عزت ایران اسلامی را خواهان هستند وظیفه داریم زمینه سازی در جهت حضور پرشور مردم را فراهم سازیم چرا که دشمنان ایران اسلامی برنامه ریزی دارند تا به هر نحوی مشارکت را پایین بیاورند اما ما نباید غفلت کنیم و آنچه دشمن از آن خوشحال می شود رقم بخورد .

مهرانی با تاکید بر اینکه مردم باید در جریان کم و کیف انتخابات قرار گیرند، اظهار کرد: از ظرفیت گروه ها، متنفذین و دستگاه ها بدون جانبداری از داوطلب یا طیف خاص، در این زمینه استفاده شود.

فرماندار جاسک‌ ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه گروه های جهادی در عرصه های مختلف در شهرستان افزود:یکی از ظرفیت های بسیار خوب شهرستان گروه های جهادی هستند که در همه صحنه ها پای کار هستند چه در صحنه های کمک رسانی در بلاهای طبیعی و چه اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و از آنجایی که انتخابات را در پیش داریم در نظر داریم از ظرفیت گروه های جهادی در جهت تامین نیروی انسانی در امر برگزاری انتخابات استفاده کنیم و همچنین برای ۲۰ روستای فاقد دهیاری از محل اعتبارات ارزش افزوده لوله و اتصالات خریداری شده است در نظر داریم با استفاده از این ظرفیت جهت نصب و راه اندازی شبکه های آب روستایی اقدام کنیم که گروه های جهادی شهرستان آمادگي ‌خود را در جهت همکاری اعلام کردند و مقرر شد در آخر هفته این مهم انحام شود.

در پایان نیز مباحثی از مسائل و مشکلات شهرستان توسط مطالبه گران شهرستان عنوان شد که فرماندار شهرستان پاسخگوی این مطالبات بود.

روابط عمومی فرمانداری شهرستان جاسک

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0