عنوان گروه خبري / اخبار .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۲/۰۹ 
  • تعداد بازدید : 133
  • کد خبر : ۱۷۴۱۱
فرماندار جاسک طی پیامی روز شوراها را تبریک گقت .
رادمهر: روز تاسیس شورای اسلامی در واقع زمینه ساز تاثیر گذاری عینی وحضوری جدی تر مردم در اداره امور است .

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جاسک ، محمد رادمهر فرا رسیدن 9 اردیبهشت ماه سالروز تاسیس شورای اسلامی را تبریک گفت .

 

متن پیام فرماندار جاسک بدین شرح است :   

                                         بسم الله الرحمن الرحیم

 

وَالَّذِینَ اسْتَجَابُوا لِرَبِّهِمْ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَمْرُهُمْ شُورَی بَیْنَهُمْ وَمِمَّا رَزَقْنَاهُمْ یُنفِقُونَ

 

 

بی‌شک امروز شوراهای اسلامی شهر و روستا نماد تبلور حضور اجتماعی مردم در پیشبرد برنامه‌های توسعه‌گرایانه و ارتقاء روحیه همکاری عمومی و استفاده از خرد جمعی و توان و انرژی پرشور جوانان هستند.

 

درشوراها در سیل دیماه 98 جاسک  ودر شرایط شیوع کرونا نیز شوراهای اسلامی شهر و روستا در کنار شهرداری ها و دهیاری ها اقدامات ارزشمندی جهت مقابله با این ویروس پیگیری کرده ضمن اینکه جهت تسهیل و تسریع پویش کمک مومنانه نیز پیشقدم بوده اند که امید است با استمرار این روند و با مشارکت و همراهی مردم از این شرایط عبور کنیم.
 
اینجانب سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی را به همه اعضای شوراهای اسلامی روستا، بخش، شهر و شهرستان جاسک و عضوشورا که در شورای عالی استان حضور دارند تبریك عرض نموده و امید دارم در سایه همراهی مردم، مدیریت شوراهای اسلامی شهر و روستا، اقدامات همدلانه شهرداری ها و دهیاری ها و همراهی دستگاه های اجرایی بتوانیم در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان "جهش تولید " نامیده شده گام های اجرایی برداریم.

 

                                         محمد رادمهر

                                 فرماندار شهرستان جاسک

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0