عنوان گروه خبري / اخبار .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۲/۰۶ 
  • تعداد بازدید : 136
  • کد خبر : ۱۷۴۰۹
تاثیرگذاری اقتدار سپاه بر معادلات منطقه و فرامنطقه ای
فرماندار جاسک با اشاره به تاثیر گذاری اقتدار و امنیت نیروهای سپاه در منطقه اظهار داشت: تاثیرگذاری این امنیت و اقتدار این نیروها بر معادلات منطقه و فرامنطقه ای تاثیر گذار است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جاسک ، محمد رادمهر فرماندار شهرستان جاسک در حاشیه مراسم معارفه فرمانده سپاه این شهرستان در گفتگو با خبرنگار موج، ضمن تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران عنوان کرد: سپاه پاسداران فرزند این انقلاب است و از ابتدا برای حفاظت از دستاورد های انقلاب تشکیل شد.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج هشت سال دفاع مقدس را به یک سند ماندگار تبدیل کرد گفت: از شروع جنگ تحمیلی سپاه با کمترین امکانات در برابر هر گونه تعرض دشمن ایستادگی کرد و در راستای صیانت از این مرز و بوم شهدای بسیاری را تقدیم این انقلاب کرد تا امنیت را برای این ملت به ارمغان بیاورد.

رادمهر با اشاره به اینکه سپاه مجهز به بهترین امکانات و تجهیزات روز است افزود: تاثیرگذاری این امنیت و اقتدار نیروها بر معادلات منطقه و فرامنطقه ای تاثیر گذار است.

فرماندار جاسک افزود: بسیج یک نیروی انقلابی، فراجناحی و فراحزبی برای مردم است که در صورت لزوم در صحنه حضور میابد.

وی با بیان اینکه بسیج در میدان های سازندگی، فرهنگی، اقتصادی و مقاومتی بدون هیچ چشم داشتی فعالیت دارد، افزود: سپاه و بسیج مثل همیشه در کنار یک دیگر خوش درخشیدند همان گونه که در سیل دی ماه سال گذشته  شاهد بودیم بسیجیان، پاسداران و سایر نیروهای مسلح با کمک های بی دریغشان، صحنه های زیبایی از همدلی را به تصویر کشیدند.

رادمهر با اشاره به نقش آفرینی سپاه و بسیج در مبارزه با ویروس کرونا افزود: سپاه و بسیج در مبارزه با ویروس کرونا در زمینه های پیشگیری، مقابله و درمان در کنار مردم حضور پیدا کردند و و در ایام نوروز همه بسیجیان در این شهرستان پای کار بودند.

گفتنی است، طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان سرگرد ایزدپناه تودیع و سرهنگ عبدالله علی نسب معارفه شد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0